sâmbătă, 22 aprilie 2017

Spotlight Festival 2017 - prima seara

Joi a debutat Festivalul Luminilor, pe Calea Victoriei. 
Vremea mai mult decat neprietenoasa, ploaie din belsug, frig si ceva vant. Nu mi-au stat in cale, mi-am dorit foarte mult sa vad spectacolul din deschiderea festivalului. 
A meritat statul in ploaie si frig, cei de la Phoenix Fire Dancers au incendiat scena si la propriu si la figurat!
Calea Victoriei, cu ale sale cladiri, s-a transformat intr-o lume de basm.





Chiar ploua!





Cand ma grabeam spre spectacol, m-am oprit un pic sa pozez Gardieni Timpului, nu se aprinsesera inca luminile....


si bine am facut, luminati, arata cu totul altfel!





Cercul Militar National, a fost ultima oprire. Ploaia a invins, uda si infrigurata, am plecat acasa.
Luminile, muzica toate au fost perfecte si cu toate neplacerile aduse de vreme, am plecat incantata si cu gandul de a reveni sa vad si celelalte minuni de pe Calea Victoriei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita si comentariile voastre!