duminică, 13 decembrie 2015

Targul de Craciun - Viena

V-am povestit despre Targul de Craciun din Bucuresti, de anul acesta si mi-am amintit de vizita pe care am facut-o acum doi ani la Targul de Craciun din Viena. Trebuie sa va arat cateva imagini.
In fata minunatei Primarii vieneze, in piata Rathausplatz, am pasit in lumea basmelor.






Primaria straluceste in noapte si ne grabim sa ajungem cat mai repede la Christkindlmarkt.





Parcul este impodobit mirfic. Copacii din parc, sunt impodobiti cu beculete de diferite forme si culori. Din loc in loc sunt casute din povesti.


,


 Scena nasterii lui Isus este redata intr-un decor idilic.


Si intram in targ. O multime de casute de lemn, frumos imbodobite cu crengute de brad, adapostesc tot felul de minuni. Decoratiuni vesele pentru brad...dar ceva imi atrage atentia pe partea cealalta a aleii. Hotaram ca trebuie sa incepem vizita targului cu o....pauza.


E sfarsit de noiembrie, e frig si ceva cald ne-ar prinde foarte bine. Asa ca ne oprim la un punch. Aleg Kirschpunsch, un punch de cirese minunat. Fierbinte si foarte aromat, mi-a creat dispozitia perfecta pentru a vizita targul.



Dupa relaxarea pe o banca, ascultand colinde si sorbind din bautura fierbine, plecam sa ne lasam coplesiti de atmosfera targului.


Multe dulciuri, intruchipand tot felul de figurine, care mai de care mai frumoase si mai atragatoare.




Globuri pentru brad frumos decorate.


Un stand cu produse traditionale vieneze ce ne-a oprit iar din drum. Trebuie sa incercam cateva sortimente. Minunate! Luam si pentru cei de acasa si plecam mai departe.


 Turta dulce



Am gasit si casuta de turta dulce a lui Hansel si Gretel.


Vata de zahar, la galeata, la sac... dupa cat de pofta iti este.


A fost o adevarata desfatarea plimbarea prin Targul de Craciun din Viena. Plecam, privind in urma feeria plina de lumina si culoare.



Un comentariu:

Multumesc pentru vizita si comentariile voastre!