miercuri, 5 august 2015

Salon Egoist, dar altruist

Zi fierbinte de vara bucuresteana. Si plina de probleme. Ultima de rezolvat a fost pe seara, undeva pe Dorobanti.
Mergeam pe strada obosita si ceva mi-a atras atentia: o vitrina luminata si plina de palarii de soare.
O incantare si incep sa fac poze. 



Fac o poza, doua ...si vad pe cineva din interior ca se uita la mine si ridica mana. Gandesc, iar o sa fiu certata ca fac poze. Gresit, mana ridicata ma invita inauntru. Ma las ademenita si intru.
Abia acum observ ca vitrina, cea colorata cu palarii, apartine unui salon de infrumusetare, Salon Egoist.
Doamna cea draguta, ce m-a invitat sa intru, este incantata ca mi-a placut vitrina lor si imi daruieste o palarie de soare.
Nu sunt de vanzare, imi spune dansa, le oferim celor mai bune cliente, dar, pentru ca am vazut ca le admirati, va oferim una.
A fost un gest deosebit, ce mi-a spulberat toata oboseala si supararea de peste zi.


Aceasta este palaria primita in dar, o amintire placuta ce-mi va reaminti mereu ca pot fi si oameni altruisti, chiar daca lucreaza sub "palaria" siglei "Salon Egoist".
Salonul Egoist il gasiti pe Calea Dorobantilor nr. 91, aproape de intersectia cu bdul Iancu de Hunedoara.
Nu am beneficiat de serviciile oferite de acest salon, dar am certitudinea ca un personal atat de dragut si amabil, va va face sa deveniti egoiste, adica sa va iubiti mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita si comentariile voastre!