duminică, 14 iunie 2015

"Amintiri din copilarie"

Am aflat aseara de pe facebook, una din sursele mele de informare, ca azi va avea loc "Parada celor mai spectaculoase personaje". Actiunea este organizata de Teatrul Ion Creanga in cadrul Festivalului interactiv "Amintiri din copilarie" si va avea loc pe Soseaua Kiseleff.
Nu am copii si nici nepoti de varsta potrivita, dar...copilul din mine ... vrea la parada.
Si m-am dus!
A fost ingrozitor de cald, dar tare frumos.
Intru pe Kiseleff si sunt intampinata de doua statui umane. Toti copii isi doresc cate o poza cu ei, eu ma abtin, doar ii fotografiez.




Si incepe parada!
In deschidere un politia calare



Frumosi cai!


Sunt si masini de epoca, deh suntem la sosea!



Trupa Teatrului Ion Creanga urmeaza. Sunt convinsa ca pe unii actori ii veti recunoaste.




Frumoasa Ioana Ginghna


Un print zambaret




Clown Band mi-au placut cel mai mult! Pe langa ca sunt haiosi si voiosi, canta si foarte bine




Niste fete cucuiete, frumusele si topaitoare


Se dadea el fioros...dar era un pirat prietenos!


Alti "fiorosi"




Pasarila Lat Lungila, parca era numele unui vestit personaj de basm. A venit si azi la parada.








Si au fost si multe baloane de sapun!




Si bineanteles....baloane, in fel de fel de forme, servite "calde" la fata locului.


A fost foarte frumos. Chiar daca nu mai sunt la curent cu noile personaje de poveste, mi-a placut. Iar cei mici erau in extaz. Strigau pe nume personajele, se pozau cu ele si toata lumea a fost fericita.
Dupa parada, programul a continuat, pe ateliere... eu n-am mai rezistat, mi-am luat piciorusele coapte de soare si m-am dus acasa.

Pentru o zi am fost din nou copil si-i tare bine!

Si daca o sa aveti rabdare, iata si parada, pe scurt aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita si comentariile voastre!