marți, 23 iunie 2015

Casa de pe strada Vasile Alecsandri


       In peregrinarile mele prin oras, am descoperit mai multe case vechi, deosebit de frumoase si m-am gandit sa vi le arat si voua.
       Vazand aceste case, poti intelege de ce Bucurestiul a avut odata supranumele de "Micul Paris".
       Pacat ca autoritatile, organizatiile de profil, cei care pot lua decizii si actiona in acest sens, nu fac nimic, sau aproape nimic, sa conserve aceste cladiri frumoase, care pot deveni obiective turistice atractive, pentru turistii de peste tot. Plus ca orasul si-ar regasi identitatea de oras frumos, capitala a tarii, ce isi cinsteste istoria.


          Aceasta casa se afla pe strada Vasile Alecsandri. Are o arhitectura foarte frumoasa, dar are si mare nevoie de "ingrijiri". 

            Nu am reusit sa-i gasesc povestea - cine a construit si cand aceasta casa, cine s-a bucurat sa locuiasca in aceasta frumoasa casa, cui apartine in acest moment si inca multe de ce-uri imi vin in minte privind la ea. 
            Poate, cineva care citeste aceste randuri, stie si doreste sa ne impartaseasca si noua povestea Casei din strada Vasile Alecsandri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita si comentariile voastre!